Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Τα... ''Εχωσε'' η Έλσα στα αστεία "μειράκια"













Η βουλευτής  Αργολίδας (Ν.Δ)  Έλσα Παπαδημητρίου
   Μετά τον κ. Σωτ. Χατζηγάκη και η Έλσα Παπαδημητρίου μιλώντας στον τηλεοπτικό τοπικό σταθμό DRTV της Αργολίδας αναφέρεται με ιδιαιτέρως θερμά λόγια για την Ντόρα Μπακογιάννη.
"Πιστεύω πως η Ντόρα θα πάει καλά. Αξίζει να πάει καλά"
και συνέχισε,
Η Ντ. Μπακογιάννη «Η Βουλή την χρειάζεται.
Θεωρώ πως θα έχουμε
εκπλήξεις.
Ζω την κοινωνία και
βλέπω πως υπάρχουν
άνθρωποι όλων των
χώρων που την
περιμένουν να
''φουλάρει''.
  Εύχομαι να παραμείνει στις πολιτικές δυνάμεις η Ντόρα και γενικά άνθρωποι σαν την Ντόρα».
  Η βουλευτής αργολίδας με την γνωστή της ευθύτητα δεν μάσησε τα λόγια της... 

  Η βουλευτής Αργολίδας, κ. Ελσ. Παπαδημητρίου η οποία δεν έκρυψε ποτέ τις φιλικές σχέσεις που έχει με την Ντόρα Μπακογιάννη δήλωσε περισσότερο νεοδημοκράτισσα: 
 «Aπό όλα αυτά τα αστεία  "μειράκια"  που τολμάνε να μιλάνε για μένα.
   Είναι για γέλια!
   Τώρα βλέπω ανθρωπάκια, που δεν θα τους έπαιρνα ούτε να μου ''γυαλίσουν τα παπούτσια'' , να παριστάνουν τους ''Ηρακληδείς'' μιας παράταξης που δεν ξέρουν τι της έχουν ψάλλει, αμφισβητώντας την δική μου προέλευση και πίστη!
   Εν ονόματι της ελευθερίας για τους τρίτους, αλλά της υποχρέωσης για μένα να λέω την γνώμη μου, τους λέω
"τι να κάνουμε;''
 - Μόνο το δικό μου μυαλό έχω να με κατευθύνει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: