«Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Το άνοιγμα με κανόνες θα προχωρήσει. Μέσα από διάλογο, αλλά θα προχωρήσει» ξεκαθάρισε ο Γιάννης Ραγκούσης, μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής.
«Ψηφίσαμε ήδη έναν νόμο, τον οποίο δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να μην εφαρμόσουμε. Μόνο αυτή η στάση είναι συμβατή με ένα κράτος ευνομίας, με ένα κράτος κανόνων και όχι ένα κράτος εξαιρέσεων. Και το λέω ξεκάθαρα σε όσους νομίζουν ότι θα υποκύψουμε σε πιέσεις και σε εκβιασμούς:
''Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω''.
Το άνοιγμα με κανόνες θα προχωρήσει. Μέσα από διάλογο, αλλά θα προχωρήσει. Αυτό άλλωστε δήλωσε πρόσφατα και ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών.
Ο κ. Γ. Ραγκούσης είπε ακόμα ότι η διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης σημαίνει αγοραπωλησίες αδειών με «μαύρα» χρήματα, προώθηση της παραοικονομίας, αποτυχία βελτίωσης των υπηρεσιών και αποκλεισμούς από την αγορά εργασίας.
Παράλληλα, υποστήριξε ότι καρτέλ δεν φτιάχνει η απελευθέρωση, καρτέλ είναι σήμερα οι λεγόμενοι «μαντράδες» εκμεταλλευτές με τις δεκάδες άδειες.
Ο υπουργός κ. Γ. Ραγκούσης εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση στη ΝΔ, αλλά και στον κ. Αντ. Σαμαρά, τον οποίο χαρακτήρισε εκπρόσωπο Τύπου του προέδρου των ιδιοκτητών ταξί.
Ο κ. Γ. Ραγκούσης είπε ακόμα ότι η διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης σημαίνει αγοραπωλησίες αδειών με «μαύρα» χρήματα, προώθηση της παραοικονομίας, αποτυχία βελτίωσης των υπηρεσιών και αποκλεισμούς από την αγορά εργασίας.
Παράλληλα, υποστήριξε ότι καρτέλ δεν φτιάχνει η απελευθέρωση, καρτέλ είναι σήμερα οι λεγόμενοι «μαντράδες» εκμεταλλευτές με τις δεκάδες άδειες.
Ο υπουργός κ. Γ. Ραγκούσης εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση στη ΝΔ, αλλά και στον κ. Αντ. Σαμαρά, τον οποίο χαρακτήρισε εκπρόσωπο Τύπου του προέδρου των ιδιοκτητών ταξί.
Αναφερόμενος στα πληθυσμιακά κριτήρια για τη χορήγηση των αδειών αναρωτήθηκε:
«Τι θα πει πληθυσμιακό κριτήριο έτσι γενικά και αόριστα;
Δύο- δυόμισι ταξί ανά χίλιους κατοίκους , όπως σήμερα στην Αθήνα;
Τρία ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στη Βουδαπέστη και τη Μαδρίτη;
Τέσσερα ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στην Πράγμα και το Βουκουρέστι, ή 10 ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στη Βαρκελώνη, το Ελσίνκι και το Μπέλφαστ.
Δεν υπάρχουν ενιαία πληθυσμιακά κριτήρια». Κατηγόρησε ταυτόχρονα τους ιδιοκτήτες ταξί πως όταν μιλούν για πληθυσμιακά κριτήρια «εννοούν τέτοια πληθυσμιακά κριτήρια, ώστε το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό, ώστε να μην προκύπτει η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών».
«Υπεκφυγή και πρόσχημα είναι, λοιπόν, έτσι γενικά και αόριστα το πληθυσμιακό κριτήριο», κατέληξε,
«Δεν σημαίνει τίποτα παρά μόνο ένα βολικό άλλοθι σε όσους, όπως ο κ. Σαμαράς, θέλουν να παραμείνει το επάγγελμα κλειστό και με αυτό τον τρόπο κλείνουν το μάτι στους ιδιοκτήτες ταξί.
Είναι λυπηρό ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να μετατρέπεται σε εκπρόσωπο τύπου του προέδρου των ιδιοκτητών ταξί».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου