Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Ντόρα Μπακογιάννη : «Δεν στηρίζω κανέναν ...στις αυτοδιοικητικές εκλογές»

Η ανεξάρτητη βουλευτής κ.Ντ.Μπακογιάννη

    Μιλώντας στο ραδιοσταθμό 9,84 η Ντόρα Μπακογιάννη σημείωσε πως «έχω πει ευθαρσώς ότι δεν στηρίζω κανέναν στις αυτοδιοικητικές εκλογές και είναι ελεύθεροι όλοι μου οι φίλοι να κάνουν ό,τι πιστεύουν σωστό, για έναν πολύ απλό λόγο: Διότι δεν έχω θεσμοθετημένο κόμμα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, και άρα δεν έχω καμία διαδικασία δημοκρατική, η οποία θα μπορούσε να καταλήξει σε μια επίσημη στήριξη».
    Η πρώην υπουργός συνέχισε: «Υπάρχει μια σχιζοφρένεια, διότι όταν δικοί μου άνθρωποι -οι οποίοι με στήριξαν σε ολόκληρη την Ελλάδα- κατεβαίνουν ή επικεφαλής ή συμμετέχουν σε ψηφοδέλτια τα οποία στηρίζει η ΝΔ, τότε η ΝΔ δηλώνει ότι τους έχασα υποστηρικτές (...). Όταν κάποιος άλλος στηρίζει ένα άλλο κόμμα, τότε υπονομεύω. Νομίζω ότι θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν τι θέλουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: