Περισσότεροι από επτά στους δέκα Έλληνες θεωρούν ότι η οικονομική κρίση στην χώρα θα διαρκέσει και μετά το 2013, σύμφωνα με τα αποτελέσματα online έρευνας της Focus Bari.
Το 55,4% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι η κρίση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και το 34,1% σε αρχικό στάδιο ακόμη.
Εννέα στους δέκα πολίτες δηλώνουν επηρεασμένοι και σε συναισθηματικό επίπεδο από την οικονομική κρίση, με τους έξι στους δέκα να παραδέχονται ότι αισθάνονται πολύ ή αρκετά «αγχωμένοι» με τις εξελίξεις.
Υπό το πρίσμα της κρίσης, η εργασία (55,9% των ερωτηθέντων), η αποταμίευση (52,3%), η οικογένεια (44,2%) και η υγεία (41,6%), αποτελούν τους κυριότερους τομείς στους οποίους δίνεται προτεραιότητα.
Η έρευνα δείχνει ακόμα ότι αυξημένα ποσοστά πολιτών, σε σχέση με πέρυσι, δηλώνουν περικοπές σε όλων των ειδών τις δαπάνες, ενώ σε αρκετά μεγαλύτερο βαθμό, δηλώνουν περικοπές στα είδη τροφίμων και ποτών, καθώς και στα λοιπά είδη σουπερμάρκετ.
Συγκεκριμένα το 98,3% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνει ότι έχει κάνει περικοπές, σε τομείς, εκτός των προαναφερθέντων, όπως διασκέδαση, ρούχα, ταξίδια κ.λπ.
Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες, δηλώνουν ως ουσιαστική αιτία περικοπών, την πραγματική μείωση του εισοδήματός τους.
Το κοινό που έχει υποστεί μείωση εισοδήματος εμφανίζεται κατά 12,5% αυξημένο, σε σχέση με πέρυσι, και κατά 22% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010.
Ως προς τις αγορές τους, οι πολίτες έχουν γίνει πολύ πιο «διερευνητικοί» σε σχέση με το παρελθόν, αναζητώντας τα προϊόντα στα οποία παρέχονται καλύτερες τιμές, εκπτώσεις και προσφορές.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Labels) γίνονται ακόμα πιο δημοφιλή. ενώ και μεταξύ των επώνυμων προϊόντων φαίνεται να αυξάνεται το κοινό που κατευθύνεται στις πιο οικονομικές επιλογές.
Το 75,9% στρέφεται στην αναζήτηση εκπτώσεων/προσφορών, το 61,9% προχωρεί σε έρευνα αγοράς κ.λπ.
Σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες, δηλώνουν ότι μεταξύ των πρακτικών που έχουν ακολουθήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι και η επιλογή τρόπων ψυχαγωγίας που απαιτούν μικρή ή και καθόλου δαπάνη χρηματικού ποσού.
Λόγω της ανάγκης περιορισμού των εξόδων, αγορές ή άλλες δραστηριότητες που απαιτούν «μεγάλο χρηματικό ποσό» αναβάλλονται επ' αόριστον, με τα ταξίδια και τις αγορές Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών Συσκευών να βρίσκονται πρώτα στον κατάλογο αναβολής.
Το 55,4% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι η κρίση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και το 34,1% σε αρχικό στάδιο ακόμη.
Εννέα στους δέκα πολίτες δηλώνουν επηρεασμένοι και σε συναισθηματικό επίπεδο από την οικονομική κρίση, με τους έξι στους δέκα να παραδέχονται ότι αισθάνονται πολύ ή αρκετά «αγχωμένοι» με τις εξελίξεις.
Υπό το πρίσμα της κρίσης, η εργασία (55,9% των ερωτηθέντων), η αποταμίευση (52,3%), η οικογένεια (44,2%) και η υγεία (41,6%), αποτελούν τους κυριότερους τομείς στους οποίους δίνεται προτεραιότητα.
Η έρευνα δείχνει ακόμα ότι αυξημένα ποσοστά πολιτών, σε σχέση με πέρυσι, δηλώνουν περικοπές σε όλων των ειδών τις δαπάνες, ενώ σε αρκετά μεγαλύτερο βαθμό, δηλώνουν περικοπές στα είδη τροφίμων και ποτών, καθώς και στα λοιπά είδη σουπερμάρκετ.
Συγκεκριμένα το 98,3% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνει ότι έχει κάνει περικοπές, σε τομείς, εκτός των προαναφερθέντων, όπως διασκέδαση, ρούχα, ταξίδια κ.λπ.
Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες, δηλώνουν ως ουσιαστική αιτία περικοπών, την πραγματική μείωση του εισοδήματός τους.
Το κοινό που έχει υποστεί μείωση εισοδήματος εμφανίζεται κατά 12,5% αυξημένο, σε σχέση με πέρυσι, και κατά 22% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010.
Ως προς τις αγορές τους, οι πολίτες έχουν γίνει πολύ πιο «διερευνητικοί» σε σχέση με το παρελθόν, αναζητώντας τα προϊόντα στα οποία παρέχονται καλύτερες τιμές, εκπτώσεις και προσφορές.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Labels) γίνονται ακόμα πιο δημοφιλή. ενώ και μεταξύ των επώνυμων προϊόντων φαίνεται να αυξάνεται το κοινό που κατευθύνεται στις πιο οικονομικές επιλογές.
Το 75,9% στρέφεται στην αναζήτηση εκπτώσεων/προσφορών, το 61,9% προχωρεί σε έρευνα αγοράς κ.λπ.
Σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες, δηλώνουν ότι μεταξύ των πρακτικών που έχουν ακολουθήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι και η επιλογή τρόπων ψυχαγωγίας που απαιτούν μικρή ή και καθόλου δαπάνη χρηματικού ποσού.
Λόγω της ανάγκης περιορισμού των εξόδων, αγορές ή άλλες δραστηριότητες που απαιτούν «μεγάλο χρηματικό ποσό» αναβάλλονται επ' αόριστον, με τα ταξίδια και τις αγορές Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών Συσκευών να βρίσκονται πρώτα στον κατάλογο αναβολής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου