Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ντόρα Μπακογιάννη : «Κοροϊδεύει τον κόσμο» ο Αντώνης

   Μιλώντας στην πρωϊνή   εκπομπή του Mega, η κ. Μπακογιάννη εξαπέλυσε επίθεση στον πρόεδρο της ΝΔ λέγοντας ότι ο Αντώνης Σαμαράς «κοροϊδεύει», όταν δηλώνει ότι το έλλειμμα θα μπορούσε να μηδενιστεί μέσα σε 12 μήνες. εάν εφαρμόζονταν οι προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας για έξοδο από την κρίση.
   ''Υποτιμούν τη νοημοσύνη των Ελλήνων υποσχόμενοι μηδενισμό του ελλείμματος σε έναν χρόνο''
δήλωσε η ανεξάρτητη βουλευτής Ντόρα Μπακογιάννη.  
     Επίσης, κάλεσε εμμέσως τον ευρωβουλευτή Θ.Σκυλακάκη να μην παραδώσει την έδρα του.
    Επίσης, συμφώνησε με τις δηλώσεις του Αρη Σπηλιωτόπουλου ότι η παραπομπή Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο το 1989 «ήταν λάθος».
    Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι εάν ζούσε ο Παύλος Μπακογιάννης «η συγκεκριμένη εξέλιξη θα είχε αποφευχθεί».
     Η Ντόρα Μπακογιάννη εξέφρασε τέλος την πικρία για την απομάκρυνσή της από τη ΝΔ.
    «Διέγραψαν με μία παράγραφο 25 χρόνια προσφοράς στην παράταξη. Τώρα λένε ότι εγώ έφυγα μόνη μου. Γι' αυτό έχω ζητήσει από τον κ. Τραγάκη να μου στείλει την απόφαση διαγραφής μου, να την... κορνιζώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: