Εως και πέντε εκατομμύρια επιπλέον τουρίστες θα μπορούσε να αποφέρει σταδιακά η κρουαζιέρα για τον ελληνικό τουρισμό, μετά την άρση του καμποτάζ.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις στο μέτωπο του ανοίγματος της αγοράς της κρουαζιέρας, αλλά και τα προβλήματα στα ελληνικά λιμάνια άλλοτε με τους απεργούς ναυτεργάτες (φθινόπωρο του 2010) και άλλοτε με τα μπλόκα των ιδιοκτητών ταξί (καλοκαίρι του 2011), διώχνουν προς άλλες χώρες τα ξένα κρουαζιερόπλοια, με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικά έσοδα για τον ελληνικό τουρισμό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η περυσινή αναστάτωση στο λιμάνι του Πειραιά με αφορμή την απεργία των ταξί, η οποία προκάλεσε προβλήματα στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους φέτος οι ξένοι tour operators δείχνουν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με τις κρατήσεις για κρουαζιέρες στην Ελλάδα. Εκτιμάται ότι η χώρα μας χάνει κατ' έτος περισσότερα από 1,1 δισ. ευρώ, καθώς δεν υπάρχουν οι συνέργειες που δημιουργεί όλο το φάσμα παροχής υπηρεσιών στα κρουαζιερόπλοια. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το στοίχημα για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα είναι οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο να κάνουν τα ελληνικά λιμάνια σημεία εκκίνησης των δρομολογίων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου