Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Μιχ. Λιάπης : Οχι εγώ, ο ΟΣΕ


      Να αποσείσει από πάνω του οποιαδήποτε ευθύνη σχετικά με τις συμβάσεις που υπέγραψε με τη Siemens, αλλά και να «διαγράψει» την προσωπική του σχέση με τον Μ. Χριστοφοράκο, επιχείρησε ο πρώην υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης κατά τη διάρκεια της χθεσινής του κατάθεσης ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής, που διερευνά το σκάνδαλο με τη γερμανική εταιρεία.
      «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου καμένο χαρτί», απάντησε σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλη και πρόσθεσε: «Με δική μου επιλογή αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος, διότι θεώρησα ότι οι πρόωρες εκλογές ήταν επιζήμιες για την παράταξη και τον τόπο και δυστυχώς δικαιώθηκα».
      «Εμπιστεύτηκα τις διοικήσεις του ΟΣΕ για τον προαστιακό» φέρεται να δήλωσε ο πρώην υπουργός και, θέλοντας να δείξει ότι οι αποφάσεις του καθορίζονταν πλήρως από τις διοικήσεις, υπογράμμισε πως «δεν μου εισηγήθηκαν ποτέ ακύρωση του διαγωνισμού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: