Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Aποκαλυπτική κατάθεση για τις αμαρτωλές ανταλλαγές της Μονής Βατοπεδίου



              Ακρως ''αποκαλυπτική'' ήταν η κατάθεση της πρώην διευθύντριας Πολιτικής Γης του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Σταματίνας Μαντέλη ενώπιον της ανακρίτριας για τις αμαρτωλές ανταλλαγές δημόσιας γης με τη Μονή Βατοπεδίου.
         Κατά την κ. Σταματίνα Μαντέλη ο Θόδωρος Ρουσόπουλος και ο Γιάννης Αγγέλου, διευθυντής του γραφείου του πρώην πρωθυπουργού, είναι τα πρόσωπα που κινούσαν τα νήματα για να ολοκληρωθούν οι παράνομες ανταλλαγές.

        Σταματίνα Μαντέλη:"Εάν δεν ήταν οι παρεμβάσεις Ρουσόπουλου-Αγγέλου σε καμία περίπτωση δεν θα ολοκληρώνονταν οι ανταλλαγές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ή μετις κανονικές διαδικασίες δεν θα γινόταν."


       Η Σταματίνα Μαντέλη εμφάνισε τον εαυτό της σαν ένα πιόνι που υποχρεώθηκε να εκτελεί άνωθεν εντολές. Ο μοναχός Αρσένιος μπαινόβγαινε στο γραφείο της και όπως ισχυρίστηκε η κ.Μαντέλη, τηλεφωνούσε μπροστά της στον κ.Ρουσόπουλο ή τον κ.Αγγέλου.
        Στ. Μαντέλη: "Ο Αρσένιος τηλεφωνούσε από το γραφείο μου σε Ρουσόπουλο και Αγγέλου με τα μικρά τους ονόματα Γιάννη και Θόδωρε, πολλές φορές μου ανέφερε ότι πέρναγε από το Μαξίμου και έπινε καφέ, ότι συνέτρωγε με τον Ρουσόπουλο και ότι τον επισκεπτόταν στο Αγιο Ορος.

        Σταματίνα Μαντέλη:"Τέκνο Τίνα, μου είπε ο Αρσένιος, στείλε άμεσα την απάντησή σου... Μου διεμήνυσε ότι θα απευθυνθεί

στους προισταμένους μου υπουργούς και στο γραφείο του πρωθυπουργού για να μου γίνουν συστάσεις. Μετά από λιγα λεπτά μου τηλεφώνησε κάποιος από το γραφείο του κ.Μπασιάκου και μου είπε" γιατί αντιδράς, γιατί καθυστερείς να συμμορφωθείς με τις υποδείξεις του μοναχού. Η καθυστέρησή σου προκαλεί δυσαρέσκεια στο Μέγαρο".

         Η κ.Μαντέλη ισχυρίστηκε πως δέχθηκε πολλές πιέσεις για να μην καταθέσει όσα ήξερε στην πρώτη εξεταστική επιτροπή για το Βατοπέδι.
          Σταματίνα Μαντέλη:''Πριν καταθέσω στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής ο τότε υπουργός Κοντός με κάλεσε στο γραφείο του και μου είπε αν θέλεις να γλιτώσεις από τα δικαστήριαπρόσεξε τι θα πεις στην Εξεταστική και μου υπέδειξε

        Μετά την απολογία της η Σταματίνα Μαντέλη αφέθηκε ελεύθερη με περιοριστικούς όρους και εγγύηση 100.000 ευρώ.
 τι πρέπει να πω''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: