Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Υπ. Παιδείας : Σε 30 κέντρα μεταλυκειακής εκπαίδευσης-κολέγια άδεια λειτουργίας

Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου

     Σε τριάντα κέντρα μεταλυκειακής εκπαίδευσης, από τα σαράντα που υπέβαλαν φάκελο, δόθηκε άδεια λειτουργίας, με απόφαση της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου. Η υπουργός ξεκαθάρισε ότι όσες αιτήσεις απορρίφθηκαν είχαν προβλήματα είτε με τις εγγυητικές επιστολές είτε με τις κτιριακές τους εγκαταστάσεις.
     Μεταξύ άλλων, η υπουργός τόνισε ότι μπαίνουν πλέον κανόνες στο τοπίο της μεταλυκειακής εκπαίδευσης ενω υπογράμμισε ότι τα δέκα κολέγια που δεν πήραν άδεια είχαν προβλήματα είτε με τις εγγυητικές επιστολές, είτε με τα κτίρια.
Από τα κολέγια που αδειοδοτήθηκαν, θα λειτουργήσουν τα τμήματα εκείνα τα οποία έχουν σύμβαση με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, με τα οποία είναι συνδεδεμένα.
   Άδεια δόθηκε για τη λειτουργία όσων διέθεταν σύμβαση,με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού και ειναι συνδεδεμένα.
Τα κολέγια που υπέβαλαν πρόγραμμα σπουδών, και το οποίο απερρίφθη για τα τμήματα για τα οποία δεν ελήφθη άδεια, δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν.
Η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι πλέον όσα κέντρα αδειοδοτήθηκαν μπορούν να χρησιμοποιούν τον όρο κολέγια. Διευκρίνισε ωστόσο, ότι πρέπει συγχρόνως να αναγράφουν ότι είναι κέντρα μεταλυκειακής εκπαίδευσης.

Kινδυνεύουν τουρισμός και αγορά



         Χάος,  και έμφραγμα στις μετακινήσεις και στον εφοδιασμό της αγοράς προκαλούν για μία ακόμη ημέρα οι απεργιακές κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών βυτιοφόρων και φορτηγών.
 Στον αέρα κινδυνεύουν να τιναχθούν οι διακοπές του Αυγούστου για χιλιάδες καταναλωτές, καθώς δεν θα βρίσκουν βενζίνη για τη μετακίνησή τους.

         Φόβους πως ο τουρισμός θα δεχτεί τη χαριστική βολή εκφράζουν οι ξενοδόχοι, με τους τουρίστες να εγκλωβίζονται.
       Οι ουρές χιλιομέτρων με αυτοκίνητα που πολιορκούσαν τα ανοιχτά πρατήρια χθες, όπως και σήμερα, προκάλεσαν κυκλοφοριακή συμφόρηση και σε κεντρικές αρτηρίες ενω την  ίδια στιγμή γίνονται καταγγελίες για αισχροκέρδεια.
        Εκκληση στους απεργούς μεταφορείς - βυτιοφορείς απευθύνει ο εμπορικός και επιχειρηματικός γενικότερα κόσμος να αναλογισθούν τη ζημία που λόγω της κινητοποίησής τους προκαλείται στον τουρισμό και στην αγορά.

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Επίσημη Eπίσκεψη του πρωθυπουργού στη Βουλγαρία την Τρίτη

Ο πρωθυπουργός Γιώργος  Παπανδρέου

     Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου θα πραγματοποιήσει την Τρίτη επίσημη επίσκεψη στην Βουλγαρία.
 Ο πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ,  και οι δύο πρωθυπουργοί θα υπογράψουν κοινή Διακήρυξη , ενώ θα υπογραφούν και διμερείς συμφωνίες από υπουργούς των δύο χωρών.
  Στο επίκεντρο των συναντήσεων αναμένεται να βρεθεί ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη .Το απόγευμα ο Γιώργος Παπανδρέου θα γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο της Βουλγαρίας Γκεόργκι Παρβάνοφ.

Ανέστειλαν την 24ωρη απεργία του Σαββάτου οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας


    Ως ένδειξη καλής θέλησης οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, ανέστειλαν την 24ώρη απεργία που είχαν κηρύξει για τον Σάββατο, μετά από συνάντηση αντιπροσωπείας τους με τον υφυπουργό Μεταφορών Ν.Σηφουνάκη και τον γ.γ. Χ.Τσιόκα.
   Τα «ανταλλάγματα» από την πλευρά της κυβέρνησης είναι αφ' ενός η ανάκληση της απόφασης της ΥΠΑ για διακοπή των καλοκαιρινών αδειών και διαβεβαίωσεις ότι θα εξασφαλιστεί με το νέο νομοσχέδιο η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας.
Η διαβούλευση και ο διάλογος για το νομοσχέδιο μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και των ελεγκτών θα συνεχιστεί αύριο (Τρίτη).

Κ.Μαρκόπουλος : «Παρελθόν για τη ΝΔ τα πολιτικά ζόμπι»

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ κ.Κ.Μαρκόπουλος
Μιλώντας στο Κανάλι 1 ο κοινοβουλευτικός  εκπρόσωπος  της Ν.Δ κ.Κ.Μαρκόπουλος  δήλωσε οτι «Ο Αντώνης Σαμαράς έχει απομακρύνει τα πολιτικά ζόμπι από τη ΝΔ και ας νιώθουν κάποιοι άβολα για αυτό».
      Σύμφωνα με τον κ. Μαρκόπουλο, «το Βατοπαίδι ήταν σκάνδαλο, άλλωστε η ΝΔ έχει αναλάβει πολιτικές ευθύνες. Άλλο όμως η πολιτικές ευθύνες και άλλο το μαύρο πολιτικό χρήμα».

Γ.Βουλγαράκης : “τα πάντα ρει”

O πρώην υπουργός Γ. Βουλγαράκης

Aπάντηση στη βουλευτή της ΝΔ Φ. Πιπιλή για τον χαρακτηρισμό του σαν «πολιτικό ζόμπι» έδωσε ο πρώην υπουργός Γ. Βουλγαράκης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84» σήμερα.
     «Για την κ. Πιπιλή, δεν θέλω να κάνω κανένα πολιτικό σχόλιο.
 Άλλωστε, η...κ. Πιπιλή είναι αντικείμενο ψυχιάτρου.
 Δεν είναι αντικείμενο πολιτικού σχολιασμού. Φυσιολογικώς, δεν ασχολούμαι με την κ. Πιπιλή».
    Για τον κ. Σαμαρά επίσης δήλωσε ότι «όλα αυτά τα οποία κάνει τώρα ο κ. Σαμαράς, θα κριθούν κάποια στιγμή. Και όταν λέω αντικειμενικά, εννοώ θα κριθούν στις εκλογές».
     Σε σχέση και πάλι με τον Κ. Καραμανλή, άφησε επίσης αιχμές για «αφαιρετική» τακτική του σημερινού προέδρου της ΝΔ(«διότι ''κόψε, κόψε, κόψε'', στο τέλος δεν μένει τίποτα» τόνισε) που εκ των πραγμάτων θα πρέπει να αντικατασταθεί από μια «προσθετική» στρατηγική.Όσον αφορά την κριτική που ασκείται σήμερα στον Κ. Καραμανλή δήλωσε:
 «Αυτό δεν μου λέει τίποτα. Πριν από τρία χρόνια, όλες οι δημοσκοπήσεις που είχα δει στη Νέα Δημοκρατία, έλεγαν για τον κ. Σαμαρά ''προς Θεού, μην τον πάρετε πίσω''.
 Όλες οι δημοσκοπήσεις. Δεν υπήρχε ούτε μια, που να έλεγε ''πάρτε τον πίσω''.
Και ο κ. Σαμαράς έγινε αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας.
    Το παραδοσιακό ρητό του Ηρακλείτου ''τα πάντα ρει'', έχω την αίσθηση ότι ταιριάζει περισσότερο από όλα τα άλλα επίπεδα στην πολιτική».

Ρέππας: «Μάχη» με την τρόικα ...δεν κάνουμε πίσω


       «Μάχη» με την τρόικα έδωσε η κυβέρνηση για να εξασφαλίσει τη μεταβατική περίοδο των τριών ετών έως ότου απελευθερωθεί η έκδοση αδειών των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, είπε ο Δημήτρης Ρέππας παρουσιάζοντας το σχετικό νομοσχέδιο.
      O υπουργός Υποδομών κάλεσε τον κλάδο «να αντιληφθεί τις υποχρεώσεις του έναντι της κοινωνίας, αλλά και να μελετήσει το νομοσχέδιο, το οποίο είναι προς όφελός του».
       Σχετικά με τις ελλείψεις στα πρατήρια υγρών καυσίμων, ο κ. Ρέππας συνέστησε ψυχραιμία και υπενθύμισε, πως οι εταιρίες πετρελαιοειδών έχουν δικά τους οχήματα που μπορούν να προμηθεύσουν τα πρατήρια.      Πρόσθεσε επίσης, ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, αν και απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστράτευσης.
      Σε ό,τι αφορά το θέμα του διαλόγου με τους μεταφορείς, ο κ. Ρέππας τόνισε ότι έγινε εμπεριστατωμένος διάλογος με συγκλίσεις και διαφωνίες, ακολούθησε διαπραγμάτευση με το μηχανισμό στήριξης και το υπουργείο κατέληξε στην τελική μορφή του νομοσχεδίου.
    Πέρα από το θέμα της άδειας, η ειδική εισφορά απομειώνεται σταδιακά σε τρεις φάσεις και συγκεκριμένα 30% από την 1η Ιανουαρίου 2011, 35% από την 1η Ιανουαρίου 2012 και 35% από την 1η Ιανουαρίου 2013 και τελικά μηδενίζεται.
    Για πρώτη φορά, καθορίζεται το ύψος της αδείας ενός φορτηγού. Συγκεκριμένα, για τον πρώτο τόννο η εισφορά είναι 10.000 ευρώ, από 2-7 τόννους 2.000 ο κάθε τόννος και από 7-40 τόννους, 1.500 ευρώ ο τόννος, γεγονός που σημαίνει ότι για ένα φορτηγό 40 τόννων, η συνολικά αξία είναι 71.400 ευρώ.

    Αντίστοιχα, για ένα βυτιοφόρο 40 τόννων η αξία της άδειας ανέρχεται στα 102.000 ευρώ.
    Ο κ. Ρέππας απαντώντας σε σχετική ερώτηση διευκρίνισε, ότι η αξία των αδειών που υπάρχουν σήμερα θα μπορεί να κατατεθεί ως κεφάλαιο στην εταιρεία που θα δημιουργηθεί.
   Τέλος, στο νομοσχέδιο προβλέπεται, ειδική ρήτρα για την ασφάλιση των εμπορευμάτων σε περίπτωση που προκληθεί βλάβη με υπαιτιότητα του μεταφορέα.

''Πανικός'' για βενζίνη


Ουρές στα πρατήρια βενζίνης από την απεργία των βυτιοφόρων.
Σοβαρά προβλήματα στην ομαλή τροφοδοσία της αγοράς  με καύσιμα παρουσιάσθηκαν σήμερα το πρωί ενώ οι ουρές στα πρατήρια που εξακολουθούν να έχουν βενζίνη πολλαπλασιάζονται, λόγω της απεργίας διαρεκίας των οδηγών φορτηγώνκαι βυτιοφόρων.Τα περισσότερα πρατήρια πάντως έχουν ήδη ξεμείνει από καύσιμα καθώς οι καταναλωτές έσπευσαν από χθες το απόγευμα να «φουλάρουν» με αποτέλεσμα τα αποθέματα να εξαντληθούν πολύ γρήγορα.
   Mέχρι στιγμής δεν έχουν κινηθεί για εφοδιασμό της αγοράς ούτε τα ΙΧ βυτιοφόρα, ιδιοκτησίας των εταιριών εμπορίας καυσίμων.      Επίσης, ουρές χιλιομέτρων έχουν σχηματισθεί στην εθνικό οδό Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης, λόγω των φορτηγών -βυτιοφόρων , τα οποία απεργούν και είναι σταθμευμένα.

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Το μικτό...της ΕΕ - ΕΚΤ - ΔΝΤ

Το μικτό κλιμάκιο  ΕΕ - ΕΚΤ - ΔΝΤ

       Υπό τον αυστηρό έλεγχο του μικτού κλιμακίου ΕΕ - ΕΚΤ - ΔΝΤ μπαίνει από το πρωί της Δευτέρας και για δέκα συναπτές ημέρες η ελληνική οικονομία και η πορεία εκτέλεσης, εκ μέρους της κυβέρνησης, των συμπεφωνημένων όρων του Μνημονίου.
        Οι εμπειρογνώμονες του μικτού κλιμακίου θα παραμείνουν στην Αθήνα από τις 26 Ιουλίου έως τις 6 Αυγούστου και μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων τους θα συντάξουν νέο πόρισμα, το οποίο θα παραδώσουν στις προϊστάμενές τους αρχές.

Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων στο «Ελ. Βενιζέλος»


       Καθυστερήσεις και ακυρώσεις  πτήσεων παρατηρούνται στο «Ελ. Βενιζέλος» καθώς οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας αποφάσησαν να τηρήσουν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας για τη χωρητικότητα του ελληνικού εναέριου χώρου.
         Ετσι δεν επιτρέπουν σε όλα τα αεροσκάφη να προσεγγίζουν άμεσα τον ελληνικό εναέριο χώρο, εξυπηρετώντας ουσιαστικά τον αυστηρά προβλεπόμενο με βάση τη χωρητικότητα του εναερίου χώρου, αριθμό πτήσεων ανα ώρα.
       Στην επιλογή αυτής της ιδιότυπης «λευκής απεργίας», οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας οδηγήθηκαν ύστερα από την απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου της Αθήνας που την Παρασκευή έκρινε παράνομη την απεργία τους, η οποία επρόκειτο να ξεκινήσει αύριο υπό μορφήν επαναλαμβανόμενων 24ωρων κινητοποιήσεων.

Γ.Παπανδρέου : Επιχείρηση «καλύτερες ημέρες»

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου

              Ο Πρωθυπουργός θέλει να μεταδώσει εικόνα αισιοδοξίας καθώς ξεκινούν οι προετοιμασίες για τη ΔΕΘ, παρά τις ανησυχίες στελεχών για τις μαύρες τρύπες της οικονομίας.
  Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει και νέο Υπουργικό Συμβούλιο για την προετοιμασία της ΔΕΘ.
Ολόκληρη η κυβέρνηση θα κινείται στο εξής στους ρυθμούς της 3ης Σεπτεμβρίου και της ΔΕΘ και είναι φανερό ότι ο κ. Γ. Παπανδρέου επιθυμεί στην πορεία αυτή να κλείσει, όσο είναι δυνατόν, τις «μαύρες τρύπες» της οικονομίας ώστε να ανοίξει μια νέα πολιτική σελίδα.
    Το σύνθημά του θα είναι «Σώσαμε την Ελλάδα, επενδύουμε στην ανάπτυξη για να μην έχουμε ποτέ ξανά μνημόνια και επιτηρήσεις».
      Η ανάπτυξη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχήματα για την κυβέρνηση και δεν αρκεί ένα νομοσχέδιο για να κινηθούν οι επενδύσεις.

Πολιτική Προστασία : Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς


Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς επισημαίνεται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για αρκετές περιοχές της χώρας, σήμερα Κυριακή, λόγω και του καύσωνα.
       Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας έχει ενημερώσει τις κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τους Οργανισμούς Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης των παραπάνω περιοχών ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν πυρκαγιές.
      Η ΓΓΠΠ καλεί τους πολίτες να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως ρίψη αναμμένων τσιγάρων, κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών, χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης κ.α.

      Σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά παρακαλούνται να ειδοποιήσουν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199.

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Γ. Ραγκούσης : «Τα ανώνυμα κουπόνια κρύβουν ''μαύρο'' πολιτικό χρήμα»

 
O υπουργός Εσωτερικών κ. Γ. Ραγκούσης

          Την απόλυτη απαγόρευση των ανώνυμων κουπονιών για τη διακίνηση «πολιτικού χρήματος» προανήγγειλε χθες ο υπουργός Εσωτερικών κ. Γ. Ραγκούσης, επιμένοντας ότι στο εξής όλες οι οικονομικές ενισχύσεις των κομμάτων θα είναι ονομαστικές.
     Μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή που συζητεί το νομοσχέδιο με το οποίο θεσπίζονται νέοι κανόνες για την προεκλογική εκστρατεία στις επικείμενες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου, ο κ. Ραγκούσης όχι μόνο δεν κάμφθηκε από τις πιέσεις κομμάτων της αντιπολίτευσης και κυρίως του ΚΚΕ να άρει τη διάταξη που δεν επιτρέπει τη διακίνηση κουπονιών από τους υποψήφιους συνδυασμούς στις τοπικές κάλπες, αλλά έκανε γνωστή την πρόθεσή του να τις επεκτείνει και στις βουλευτικές εκλογές.
        «Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Πίσω από την ανωνυμία των κουπονιών χρόνια τώρα υποκρύπτεται ροή μαύρου πολιτικού χρήματος προς τα κομματικά ταμεία» υπογράμμισε ο υπουργός Εσωτερικών.
        «Αυτή η υποκρισία δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί έχει κάνει την Ελλάδα διεθνώς δακτυλοδεικτούμενη» συμπλήρωσε επικαλούμενος εκθέσεις διεθνών οργανισμών, όπως το Συμβούλιο της Ευρώπης, που στηλιτεύουν την κατάσταση αδιαφάνειας που επικρατεί στη χώρα μας.
        «Οποιος θέλει να δώσει χρήματα σε έναν συνδυασμό ή σε ένα κόμμα, μπορεί να τα δώσει με το όνομά του» συνέχισε και σχολιάζοντας τις ενστάσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ κ. Αντ. Σκυλλάκου που αντέδρασε εντόνως στην «ονομαστικοποίηση», υποστήριξε:

         «Προσβάλλει τα μέλη και τα στελέχη του κόμματός σας να λέτε ότι φοβούνται να δώσουν το όνομά τους όταν σας ενισχύουν οικονομικά».
         Ο υπουργός Εσωτερικών επανέλαβε ότι οι αυστηρές ρυθμίσεις που θεσπίζονται «θα εφαρμοστούν απαρέγκλιτα» στις τοπικές εκλογές του Νοεμβρίου, προβλέποντας μάλιστα ότι « θα υπάρξουν εκπτώσεις αιρετών» σε περίπτωση παραβιάσεων, καθώς οι επιτροπές ελέγχου απαρτίζονται από δικαστικούς.
         Το νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί από το θερινό τμήμα της Βουλής την προσεχή Παρασκευή, έγινε δεκτό επί της αρχής του από το ΠαΣοΚ και τη ΝΔ.

Πέρασαν τη δοκιμασία του ''test'' οι τράπεζες


       Με επιτυχία πέρασαν τις «σκληρές», όπως αποδείχθηκε, εξετάσεις των ευρωπαϊκών τεστ αντοχής (stress tests) οι ελληνικές τράπεζες, με εξαίρεση την ΑΤΕ Βank, που έμεινε «μετεξεταστέα» και οδεύει προς αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου.
        Υπό τα πιο δυσμενή σενάρια, που προέβλεπαν, εκτός από την επιδείνωση της οικονομικής δραστηριότητας, τη σημαντική ενίσχυση των επισφαλειών και ένα δημοσιονομικό «σοκ»
 η Εθνική Τράπεζα, η Εurobank ΕFG, η Αlpha Βank, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, η Τράπεζα Πειραιώς, η Μarfin Ρopular Βank και η Τράπεζα Κύπρου κατάφεραν να διατηρήσουν τον δείκτη βασικών ιδίων κεφαλαίων πάνω από το 6% που ετέθη ως ελάχιστο όριο στην άσκηση προσομοίωσης που διεξήχθη.

      Στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας το υπουργείο Οικονομικών ως βασικός μέτοχος ανακοίνωσε ότι προτίθεται να ενισχύσει την κεφαλαιακή της επάρκεια συμμετέχοντας σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έπειτα από έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Φ.Πιπιλή : «Ωχ, ξανακτύπησαν τα πολιτικά ζόμπι... »

 H βουλευτής της ΝΔ, Φ.Πιπιλή


       Σφοδρή επίθεση κατά του πρώην υπουργού Πολιτισμού Γ.Βουλγαράκη εξαπέλυσε η βουλευτής της ΝΔ, Φ.Πιπιλή, με αφορμή το αίτημα του να καταθέσουν στην προανακριτική επιτροπή για το Βατοπέδι όλοι οι υπουργοί Πολιτισμού, πρώην και νυν, ανάμεσά τους ο Αντ.Σαμαράς.
       Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΝΤ1, η κ.Πιπιλή καυτηρίασε την επανεμφάνιση του κ.Βουλγαράκη στο προσκήνιο, λέγοντας χαρακτηριστικά:

       "Οταν άκουσα ότι επανεμφανίστηκε ο κ. Βουλγαράκης στο πολιτικό προσκήνιο είπα έτσι αυθόρμητα'' :
      «Ωχ, ξανακτύπησαν τα πολιτικά ζόμπι και μάλιστα εκχριστιανίσθηκαν και μετεξελίσσονται σε εξαπτέρυγα».
       Οταν μάλιστα ο δημοσιογράφος της είπε στη συνέχεια ότι όχι μόνο επανεμφανίστηκε, αλλά ζήτησε να καταθέσει και ο κ.Σαμαράς στην προανακριτική, εκείνη απάντησε ειρωνικά:  
   «Επισήμως ή κατά τη διάρκεια παραλιακών κοσμικών συναντήσεων με μπουγιαμπέσα και αστακομακαρονάδες;».
     "Νομίζω ότι ο κόσμος απαιτεί από το σύνολο των παλιών, των ζόμπι, των νυν, των σοβαρών, των ανικάνων των ικανών βουλευτών ή επαγγελματιών πολιτικών ή αξίων πολιτικών, σοβαρότητα" είπε η βουλευτής και χαρακτήρισε εμμέσως τον κ.Βουλγαράκη ως "καταδικασμένο πρώην πολιτικό".

ΔΧ Φορτηγά και Βυτιοφόρα : Σαρωτικές αλλαγές - Απελευθέρωση της αγοράς



        Σε σαρωτικές αλλαγές προχωρούν στην αγορά των φορτηγών και βυτιοφόρων, στα συνεργεία αυτοκινήτων και στα πρατήρια φυσικού αερίου καθώς απελευθερώνεται στους κλάδους αυτούς η αγορά.
       Για τα φορτηγά και τα βυτιοφόρα ΔΧ έπειτα από σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων πέτυχε η απελευθέρωση να γίνει σταδιακά σε βάθος ''τριετίας'', ενώ οι τεχνοκράτες των Βρυξελλών ζητούσαν να γίνει άμεσα.
       Ως αντιστάθμισμα για αυτά που θα χάσουν οι σημερινοί επαγγελματίες από την πτώση της αξίας της άδειας που κατέχουν, το νομοσχέδιο προβλέπει την ένταξη του κλάδου στον αναπτυξιακό νόμο με δυνατότητα χρηματοδότησης των υπό σύσταση εταιρειών και ανανέωσης του στόλου τους.
       Το παλαιό κόστος των αδειών που είχαν καταβάλει οι ιδιοκτήτες τους θα μπει στις υπό σύσταση εταιρείες φορτηγών ως μετοχικό κεφάλαιο και έτσι δεν θα χαθεί.

       Επίσης θα εκπίπτει και από τη φορολογία των ιδιοκτητών φορτηγών.
       Σε ό,τι αφορά το κόστος των αδειών, η απαίτηση των τεχνοκρατών ήταν να το διαμορφώνει η αγορά.
       Τελικά οι τιμές θα πέσουν κάτω από αυτές που είχε αρχικά δεχτεί το υπουργείο Υποδομών.
       Υπενθυμίζεται ότι το σχέδιο νόμου που είχε τεθεί σε διαβούλευση προέβλεπε την καταβολή για μια άδεια φορτηγού ΔΧ ως 92.000 ευρώ και για ένα βυτιοφόρο ως 196.000 ευρώ.
 Οι τιμές θα διαμορφωθούν αρκετά πιο κάτω πλέον.