Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Τι αλλάζει στο Ασφαλιστικό των ''Ενστόλων''




       Αυξάνεται ως δέκα χρόνια η παραμονή στο στράτευμα, ενώ καθιερώνεται η διπλή επετηρίδα για τους αξιωματικούς.
       Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή προβλέπεται ότι οι ένστολοι, προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν, θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει 35 έτη υποχρεωτικής παραμονής στην υπηρεσία.
  * Σύνταξη στα 60 έπειτα απο 40 χρόνια υπηρεσίας- (35 χρόνια πραγματικά και 5 χρόνια πλασματικά) - απο 1.1.2015.
  * Δεν θίγονται απο τις νέες ρυθμίσεις οσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα εως το τέλος του 2010.
  * Αύξηση του χρόνου πραγματικής υπηρεσίας όπως :
       α) κατά 1,5 έτος, εως τις 31.12.2011
       β) κατά 3 έτη,      εως τις 31.12.2012
       γ) κατά 4,5 έτη,   εως τις 31.12.2013
       δ) κατά 6 έτη,      εως τις 31.12.2014 
  * Η καταβολή της σύνταξης θα αρχίζει να καταβάλεται στό 65ο έτος της ηλικίας, αν κάποιος αποχωρήσει εκουσίως.
  * Για τους Ιπτάμενους και άλλες Ειδικές κατηγορίες, αυξάνονται τα χρόνια -πραγματικής υπηρεσίας- απο 18έτη σε 25έτη.

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Με βυτιοφόρα του Στρατού και ιδιωτικά ανεφοδιάζεται η αγορά


     Ξεκίνησε από το πρωί ο ανεφοδιασμός της αγοράς με καύσιμα.
    Στρατιωτικά, αλλά και ιδιωτικά βυτιοφόρα εφοδιάζονται από τα ξημερώματα από τα διυλιστήρια, συνοδευόμενα από περιπολικά της αστυνομίας και στρατιωτικά τζιπ, και μεταφέρουν καύσιμα σε κρίσιμους τομείς, όπως αεροδρόμια, πλοία και νοσοκομεία.
Κατ’ εφαρμογή της χθεσινής απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες από την απόφαση των μεταφορέων να συνεχίσουν την απεργία τους, τα ιδιωτικά βυτιοφόρα και τα οχήματα των εταιρειών πετρελαιοειδών εργάζονται επί 24ώρου βάσεως ώστε να καλύψουν όσο το δυνατόν ταχύτερα τις ανάγκες της αγοράς σε καύσιμα.
    Παράλληλα, συνεχίζεται η επίδοση των πράξεων επίταξης των οχημάτων και των φύλλων πορείας προς τους ιδιοκτήτες από την αστυνομία, στο πλαίσιο εφαρμογής της κυβερνητικής απόφασης για πολιτική επιστράτευση.Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλοί ιδιοκτήτες αρνούνται να παραλάβουν τα φύλλα πορείας, τα οποία -σε αυτή την περίπτωση- θυροκολλούνται.
Η κυβέρνηση δηλώνει αποφασισμένη να εφαρμόσει την πολιτική επιστράτευση των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης και βυτιοφόρων, την οποία αποφάσισε το βράδυ της Τετάρτης.

«Θύμα» των απεργιών - Ο τουρισμός




     Το πρώτο «θύμα» των απεργιών των ιδιοκτητών  φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ κατέστη ο τουρισμός και μάλιστα λίγες ώρες προτού ξεκινήσει η μεγάλη έξοδος των διακοπών του Αυγούστου,για μεγάλα προβλήματα κάνουν λόγο οι ξενοδόχοι.
     Χθες χιλιάδες τουρίστες βρέθηκαν εγκλωβισμένοι , καθώς ελλείψει καυσίμων τα περισσότερα οχήματα ήταν ακινητοποιημένα.    
     Την ίδια στιγμή,παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν ότι αν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δεν ξαναπιάσουν το τιμόνι, τα προβλήματα θα διογκωθούν από την ερχόμενη εβδομάδα. Ηδη παρουσιάστηκαν οι πρώτες ελλείψεις στις κεντρικές αγορές.

''Πατριαρχική λειτουργία στην Παναγία Σουμελά ''

Τοιχογραφία στη Μονή Σουμελά

Παναγία Σουμελά
  'Ενα ατέλειωτο καραβάνι προσκυνητών αναμένεται να «κατακλύσει» τις επόμενες 15 ημέρες την Τραπεζούντα στη Τουρκία  προκειμένου να συμμετάσχουν στην πρώτη Πατριαρχική λειτουργία στην Παναγία Σουμελά προεξάρχοντος του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου , του Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ κ. Ιλαρίωνα από το Πατριαρχείο Ρωσίας και του Μητροπολίτη Δράμας κ. Παύλου από την Εκκλησία της Ελλάδος.
Πτήσεις τσάρτερ αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο της Τραπεζούντας, την κοντινότερη πόλη προς την Παναγία Σουμελά που διαθέτει αεροδρόμιο.



Με «Ορέστη» στην Επίδαυρο



           Με τον «Ορέστη» του Ευριπίδη από το Εθνικό Θέατρο συνεχίζεται το Φεστιβάλ Επιδαύρου σήμερα Σάββατο.
       Στο ρόλο του Ορέστη εμφανίζεται ο Νίκος Κουρής και της Ηλέκτρας η Στεφανία Γουλιώτηενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιάννης Χουβαρδάς.
       Απομυθοποιώντας τους θεούς και χλευάζοντας τους δημαγωγούς, ο «τραγικότερος των τραγικών» Ευριπίδης προσεγγίζει τη μητροκτονία στον Ορέστη  με όρους ψυχολογικού δράματος και έμφαση στην πλοκή και στην περιπέτεια.

Το πόρισμα της Τρόικα... θα καθορίσει τον ανασχηματισμό


         Το πόρισμα που αναμένεται να συντάξει η τρόικα σε σχέση με την πρόοδο και την εφαρμογή του Μνημονίου ανα υπουργείο θα καθορίσει εν πολλοίς και τον κυβερνητικό ανασχηματισμό.
        Oι μαύρες τρύπες που θα εντοπίσουν οι ελεγκτές στα υπουργεία θεωρείται σίγουρο ότι θα επηρεάσουν και τις αποφάσεις του Πρωθυπουργού για αλλαγές ή διορθώσεις που απαιτούνται στο κυβερνητικό σχήμα.
        Το πόρισμα που θα αρχίσουν να συντάσσουν μέσα στο Σαββατοκύριακο οι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στο γενικότερο πνεύμα αναμένεται ''θετικό ''για την πορεία εφαρμογής του Μνημονίου.
        Ωστόσο θα αποτυπώνονται όμως οι ''αδυναμίες''  που εμφανίζονται σε ορισμένα υπουργεία καθώς και οι ''επιδόσεις'' των υπουργών που εφαρμόζουν συγκεκριμένα προγράμματα.
        Το ζητούμενο είναι εάν ο Πρωθυπουργός θα επιλέξει έναν ριζικό ''ανασχηματισμό'' ή θα κάνει απλώς κάποιες ''διορθωτικές κινήσεις'' οι οποίες θα θεωρηθούν επιβεβλημένες λόγω και της συμμετοχής ορισμένων υφυπουργών, ίσως και υπουργών, στα αυτοδιοικητικά ψηφοδέλτια.

Στα άκρα η σύγκρουση μετά την επίταξη φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ.



       Στα άκρα οδηγείται πλέον η κόντρα κυβέρνησης-ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. ύστερα από τη χθεσινή απόφαση της γενικής συνέλευσης να εμμείνουν σε επ’ αόριστον συνέχιση της απεργίας.
       Η κυβέρνηση διαμηνύει οτι  «η επίταξη των φορτηγών θα εφαρμοστεί μέχρι κεραίας  με ό,τι αυτό συνεπάγεται» , ενώ κυβερνητικοί κύκλοι κάνουν λόγο για ταχύτατες διαδικασίες κυρώσεων τόσο σε ποινικό επίπεδο (διαδικασία αυτοφώρου σε όσους δεν αποδέχονται την κλήτευση και ποινικές διώξεις) όσο και σε διοικητικές κυρώσεις, οι οποίες φτάνουν και στην αφαίρεση της άδειας για όσους από τους επιταγμένους μεταφορείς δεν πειθαρχήσουν.
       Οι ίδιοι οι μεταφορείς, πάντως, πολλοί εκ των οποίων έχουν λάβει τα φύλλα επίταξης, δηλώνουν αποφασισμένοι να μην πειθαρχήσουν: «Ηδη από χθες ο κόσμος έχει αρχίσει να σκίζει τα φύλλα πορείας. Χθες στο σωματείο, όποιος ερχόταν το έσκιζε μπροστά μου» λέει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Βυτιοφόρων Δ.Χ., Γιώργος Τσάμος.
        Ο ίδιος αναφερόμενος στην απόφαση για συνέχιση της απεργίας σημειώνει: «Δεν πήραμε και τίποτα. Η βάση έχει δίκιο. Είχαμε προειδοποιήσει ότι αυτός ο κλάδος δύσκολα μαζεύεται»...

Γ.Παπανδρέου : Ομιλία στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κρητών

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου


     «Σήμερα καλούμαστε, και αυτό κάνει η κυβέρνηση, να κάνουμε την επανάσταση του αυτονόητου», τόνισε την Παρασκευή από το βήμα του Παγκοσμίου Συνεδρίου Κρητών που γίνεται στον Άγιο Νικόλαο, ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
       Ο πρωθυπουργός περιέγραψε τις προσπάθειες που καταβάλλονται για να βγει η χώρα από την κρίση, αλλά και τα μέτρα που λαμβάνονται σε όλα τα επίπεδα στην προσπάθεια για διαφάνεια σε όλους τους τομείς. Παράλληλα κάλεσε τους απόδημους Κρήτες να στείλουν το μήνυμα ότι η Ελλάδα μπορεί και αναφέρθηκε στις προσπάθειες της κυβέρνησης ώστε η Κρήτη να γίνει μια πρότυπη περιφέρεια.

        Ο κ. Παπανδρέου άσκησε κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση, μίλησε για έλλειψη διαφάνειας και ατιμωρησία, που όπως είπε έφεραν την Ελλάδα στο χείλος της χρεοκοπίας:     «Βρεθήκαμε να παλεύουμε κυριολεκτικά για τη σωτηρία μας. Να αμυνόμαστε απέναντι σε κερδοσκοπικές επιθέσεις, οικονομικά συμφέροντα που στοιχημάτιζαν καθημερινά στην κατάρρευση της χώρας».
       Επισήμανε όμως ότι ήρθε η ώρα κάτι να αλλάξει, να κάνουμε μια επανάσταση. «Την ονομάζω την επανάσταση του αυτονόητου» τόνισε.

Δ.Ρέππας : ''Εξαντλήσαμε κάθε όριο καλής πίστης''

Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας

       Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, μετά την απόφαση των μεταφορέων για συνέχιση της απεργίας τους, παρά την πολιτική επίταξη, και τη συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής Επιτροπής, δήλωσε:
      «Η Ελλάδα για να πάει μπροστά έχει ανάγκη από ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, όπως αυτή που αφορά στο άνοιγμα της αγοράς των μεταφορών. Η μεταρρύθμιση αυτή είναι απαραίτητη για την ελληνική κοινωνία και θα προχωρήσει οπωσδήποτε. Από την πρώτη στιγμή επιδιώξαμε ουσιαστικό διάλογο με τους ιδιοκτήτες μεταφορείς που έχουν λάβει άδεια από το κράτος, προκειμένου να εκτελούν μια δημόσια υπηρεσία. Διατυπώσαμε ουσιαστικές και θετικές προτάσεις.
    Εξαντλήσαμε κάθε όριο καλής πίστης.
    Εξαντλήσαμε κάθε δυνατότητα, προκειμένου να συμφωνήσουμε στο πως θα πάμε σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.
     Μεταξύ των άλλων διατυπώσαμε προτάσεις για φορολογικές ρυθμίσεις με τις οποίες θα πετύχουμε την απόσβεση της αξίας των αδειών που κατέχουν οι ιδιοκτήτες.

     Διατυπώσαμε προτάσεις για αναπτυξιακά κίνητρα και επιδοτήσεις, που θα συμβάλουν στην ομαλή ένταξη των μεταφορέων επαγγελματιών σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.    Διατυπώσαμε ακόμη και την πρόταση να χορηγήσουμε δωρεάν μία ακόμη άδεια.
     Συναντήσαμε όμως δυστυχώς την άρνηση και μόνο, με πολλά υβριστικά συνθήματα. Η Πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη.  

     Η κοινωνία δεν είναι απροστάτευτη. Η μεταρρύθμιση θα προχωρήσει. Και αυτοί που έχουν τεράστια ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το ελληνικό κράτος ας την αναλάβουν έστω και αυτήν τη στιγμή. Αλλιώς, είναι και παραμένουν οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για τη συνέχεια».

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Μποναμάς για τους Ελληνες αγρότες


        Καλοκαιρινός μποναμάς για τους Ελληνες αγρότες : θα χρηματοδοτείται έως 105.000 ευρώ η αγορά τρακτέρ και με 45.000 ευρώ η αγορά ελκυστήρα για καλλιέργειες δέντρων. Το προβλέπει σχέδιο βελτίωσης για τον «εκσυγχρονισμό γεωργικών εκμεταλλεύσεων», ενώ τέθηκε σε διαβούλευση απόφαση που υπέγραψε η επί της Αγροτικής Ανάπτυξης - Τροφίμων υπουργός Κατερίνα Μπατζελή. Διευκρινίζεται σχετικά πως για τα σχέδια βελτίωσης φυτικής παραγωγής, ο συνολικός ενισχυόμενος προϋπολογισμός δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 180.000 ευρώ, εκτός από τις περιπτώσεις που η επενδυτική πρόταση περιλαμβάνει καθετοποίηση της παραγωγής (επιπλέον 120.000 ευρώ) ή/και τη δημιουργία εγκατάστασης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (επιπλέον 80.000 ευρώ). Δηλαδή, ο συνολικός προϋπολογισμός στη φυτική παραγωγή μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 380.000 ευρώ, ενώ τα σχέδια βελτίωσης ζωικής παραγωγής φτάνουν μέχρι και τα 500.000 ευρώ, ανεξάρτητα από τις δαπάνες που περιλαμβάνουν.

Η «μάχη» υποψηφιοτήτων στη Πελοπόννησο


Ο νομάρχης Μεσσηνίας Δ. Δράκος ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος της ΝΔ για την περιφέρεια έχοντας απέναντί του τον Π. Τατούλη, που ανακοίνωσε την πρόθεσή του να κατέβει στις εκλογές του Νοεμβρίου.
       Η Ρηγίλλης τελικά επέλεξε στην πιο «φιλική» σε αυτήν εκλογική περιφέρεια τον κ. Δράκο -στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης-, αν και στην κούρσα εδώ και καιρό είχε μπει και ο πρώην βουλευτής Γιάννης Μανώλης.
    Ωστόσο, το σκηνικό είναι θολό στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, καθώς χθες και ο πρώην υφυπουργός Πέτρος Τατούλης, από το «blog» που διατηρεί στο Διαδίκτυο, ανακοίνωσε και αυτός την υποψηφιότητά του για την ίδια Περιφέρεια.
    Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης έχει εκφραστεί θετικά για την υποψηφιότητα του Πέτρου Τατούλη, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να στηρίξει τον πρώην υπουργό της ΝΔ και η Ντόρα Μπακογιάννη.
    Το ενδεχόμενο να στηρίξουν τον κ. Τατούλη, συζητούν και στην Ιπποκράτους, αν και η υποψηφιότητά του συναντά σφοδρές αντιδράσεις από τον κομματικό μηχανισμό, αλλά και από τον υφυπουργό Αμυνας και βουλευτή Κορίνθου Πάνο Μπεγλίτη.

Κόντρα στη Βουλή για την απεργία των μεταφορέων


        Στο επίκεντρο αντιπαράθεσης ανάμεσα στους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσιας Χρήσης και βυτιοφόρων.
        Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Πέτρος Ευθυμίου αντέδρασε έντονα στις κατηγορίες του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Κώστα Μαρκόπουλου ότι η κατάσταση οδηγήθηκε σε αδιέξοδο με ευθύνη της κυβέρνησης και κάλεσε τη ΝΔ να πάρει ξεκάθαρη θέση».

       «Η ΝΔ, που δεν εξήγησε γιατί έξι χρόνια δεν κατάφερε να ψηφίσει το νομοσχέδιο ενώ ήταν υπέρ του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων και "κοσκίνιζε" το θέμα, τώρα έρχεται να μας εγκαλέσει. Εμείς σας καλούμε να τοποθετείτε επί της ουσίας γιατί ενώ συμφωνούσατε δεν το ψηφίσατε, ενώ και σήμερα δεν παίρνετε ξεκάθαρη θέση, ακολουθώντας την τακτική "πότε με το χωροφύλαξ και πότε με τον αστυφύλαξ"», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ευθύμιου.
        Από την πλευρά του ο κ. Μαρκόπουλος απάντησε: «Εσείς προκαλέσατε τους απεργούς βυτιοφόρων. Έχετε την ευθύνη του αιφνιδιασμού. Την αδυναμία σας να κάνετε διάλογο τη μετατρέψατε σε επίταξη. Εμείς κάνουμε έκκληση στους απεργούς, που τελούν εν δικαίω, να δουν την κοινωνία κατάματα. Όχι να βάλουν "νερό στο κρασί τους" για τα δίκαια αιτήματά τους, αλλά για την αναγκαιότητα της ποιότητας της κοινωνίας, όταν έρθει η κρίσιμη ώρα του διαλόγου»

Συνέχεια στην απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών-βυτιοφόρων


   Η γενική συνέλευση των ιδιοκτητών βυτιοφόρων και φορτηγών αποφάσισε την συνέχιση της απεργίας ενώ με αργούς ρυθμούς γίνεται η επίδοση των εγγράφων κλήτευσης.
 Οι απεργοί αποφάσισαν επίσης πορεία προς την Βουλή όπου και θα καταθέσουν ψήφισμα.

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος ο νέος διοικητής του ΙΚΑ

Ροβέρτος Σπυρόπουλος

       Ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος είναι από σήμερα νέος διοικητής του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Ι.Κ.Α.).
    Το μεσημέρι αποφασίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής ο διορισμός του μέχρι σήμερα γενικού γραμματέα του υπουργείου Εργασίας, στη θέση του διοικητή του Ι.Κ.Α., μετά τη θετική ψήφο των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε «λευκό», ενώ το ΚΚΕ ψήφισε κατά του διορισμού του.
Ακολούθησε η επικύρωση της τοποθέτησής του από το υπουργικό συμβούλιο, που συνεδρίασε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.

''Πέντε νομοσχέδια στο Υπουργικό ''


Το υπουργικό συμβουλίου συνεδριάζει σήμερα στις 14:00. Στο επίκεντρο θα βρεθούν πέντε σχέδια νόμου ενώ θα εγκριθεί και ο διορισμός του Ροβέρτου Σπυρόπουλου στη θέση του διοικητή του ΙΚΑ.


Αναλυτικά, τα πέντε νομοσχέδια που θα συζητηθούν είναι:

    1. Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις του υπουργείου Παιδείας.
    2. Αναδιοργάνωση της Εθνικής Σχολής Δικαστών  του υπουργείου Δικαιοσύνης.
    3. Υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
    4. Ενσωμάτωση Οδηγίας INSPIRE, του υπουργείου Περιβάλλοντος.
    5. Άσκηση ορισμένων δικαιωμάτων από μετόχους εισηγμένων, του υπουργείου Οικονομίας.

Ο Πέτρος Τατούλης ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του για περιφερειάρχης Πελοποννήσου

Η Φωτό Μου


Πέτρος Τατούλης
Γιατρός, Πολιτικός, Κεντροδεξιός, Φιλελεύθερος, Αρκάς, Σύντροφος, Πατέρας... (απο : tatoulis.blog)
        Ο πρώην υφυπουργός της Ν.Δ επι κυβέρνησης Καραμανλή κ. Πέτρος Τατούλης, από το «blog» που διατηρεί στο Διαδίκτυο, ανακοίνωσε την Πέμπτη την υποψηφιότητά του για περιφερειάρχης Πελοποννήσου.
      Ο κ. Τατούλης σημειώνει μεταξύ άλλων πως: 
   «Μπορούμε να αλλάξουμε το γκρίζο παρόν και να φέρουμε ένα καλύτερο μέλλον. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ενωμένη, ισχυρή, λαϊκή Πελοπόννησο. Τη ''Νέα Πελοπόννησο''».