Σε θυγατρικές ''πολυεθνικών'' σημειώνονται οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών σε βασικά είδη διατροφής και καθημερινής υγιεινής, ενώ σε ελληνικές επιχειρήσεις παρατηρείται σφικτότερη πολιτική.
Επιχειρηματικοί κύκλοι αποδίδουν αυτή την διαφοροποίηση των μεγάλων αλυσίδων λιανικής στην προσπάθεια των ελληνικών ομίλων να «κρατήσουν» μερίδια αγοράς, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές απέναντι στις ξένες πολυεθνικές και να διατηρήσουν ανοιχτές τις γραμμές χρηματοδότησης των τραπεζών.